2013/04/18

To i owo...czyli trochę zakupów :)

Hej!

Mam dziś na ulicy +23! Sama nie uwieżyłam, wydaje się tylko był śnieg. Jeździliśmy z rodzicami na zakupy, dla nich...jechałam pomóc coś wybrać, doradzić. Wybierają się w sobotę na wesele, więc wiadomo, kłopotów dużo :) Nie planowałam coś kupować dla siebie, ale kilka drobiazgów przygarnąłam :)

Nigdy nie bywa dość okularów, uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Kolejne, i podejrzewam, że nie ostatnie, bo w szybkim czasie planuję kupić jeszce jedne i jeszcze jedne, które dziś nie kupiłam, a bardzo mi się spodobały :)

Pan mi zapakował w taką torebeczkę, dodał jeszcze serwetkę do czyszczenia. Miło, a co :)



Ojciec mi je ufundował, na wybór miałam 5 min, było około 100 różnych modeli, a więc, nie najgorzej, prawda? Wybacznie mój wygląd, nie wyspana, zmęczona, ale nie oto chodzi. :)


Kupiłam gąbecznę, jedną już miałam, ale jest 3x większa, więc na codzien nie bardzo lubię ją nosić. Kosztowała 5 zł, na ebayu tą większę zamawiałam za 3 zł. 

Jechałam mimo drogerii i o nie...20% promocja na WSZYSTKO. Na szybko chwyciłam bronzer z Manhattanu. Lubię tego producenta, kolor jest bardzo fajny, bronzer z drobinkami, ale jest ok, bo lubię trochę błyszczeć. Dopóki co nie mogę dużo powiedzieć, ale recenzja będzie napewno. Koszotwał około 25 zł, kupiłam za 19 zł. Lubię promocje. :)






I bluzka, zamówiona dawno dawno na ebayu. Docierała chyba 40 dni,  ale cieszy mnie, że już jest.  Uszyta jest równo, porządnie, gatunek ok, rozmiar też dobry. Jest nie wyprasowana, trochę to robi gorszym jej wygląd. :)




No to tyle, lecę robić sobie paletkę, może coś mi się uda. :)


6 komentarzy:

  1. Okulary prześliczne, zazdroszczę :)
    Sama, nawet gdybym nie miała czasu, stałabym jak głupia godzinę przy tych okularach i dalej bym nie wiedziała, które wziąć, a Tobie się w 5 minut udało, brawo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojciec mi dopomógł, chyba razy 100 powiedział szybciej, szybciej. Stałam trzymając 3 pary, no i chwyciłam te...ale i za tamtymi wrócę. :)

      Usuń
  2. okulary cudne! bardzo fajne zakupy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje dziewczyny! Ile tam ich jeszcze było...oczy się rozlatywały w różne strony :)

    OdpowiedzUsuń