2013/04/26

Swatche 17 szminek i błyzszczków z Avon. :)

Hej!

Sama bardzo często szukam w internecie swatchów szminek, cieni, podkładów itt. Bo wiadomo, kiedy się zamawia z jakiegoś katalogu, obrazek różni się od tego co jest w rzecywistości. Nie mam aż tak dużo szminek z Avon, ale trochę tego jest. Chcę dzisiaj pokazać dla Was kolorki, może się przyda. :)




z prawa na lewo

1. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Pout
2. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Chic
3. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Instant Mocca
4. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Coffee





z prawa na lewo

5. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Instant mocha
6. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Pink Cuddle
7. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Carnation
8. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Rose




z prawa na lewo

9. Avon ULTRA COLOR RICH Lipstick, odcień Coral Cashmere
10. Avon Szminka "Usta w pełni", odcień  Shimmer Peach





11. Avon Shine Attract, ocień Wrapped in Raisin
12. Avon Shine Attract, ocień Natural Glow








z prawa na lewo

13. Avon Ultra Moisture Rich Lipstick, odcień Plum Frost
14. Avon Perffect Kiss, odcień Lacy Mouve




Tu z prawa na lewo

15. Avom Plump Pout,odcień  Pink Nectar
16. Avon Color Trend, odcień Pink Fizz
17. Avon Extralasting Lipcolor Colore Levres, nie znalazłam odcienia.

Może któreś macie i nosicie? Jak się u Was sprawdzają? :)

10 komentarzy:

  1. Mam jedną pomadkę z Avon i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnej szminki z tej firmy, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej czas! Moja ulubiona jest w oscieniu carnation, uwielbiam ją, na ustach wygląda rewalacyjnie :)

      Usuń
  3. niektóre wygladają naprawde bardzo fajnie, jednakże nie mam żadnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyglądają fajnie i mają dobrą pigmentację, pożądną trwałość. Najważniejsze, że ceny nie powalają z nóg. :)

      Usuń
  4. Nie znam szminek z Avonu - ale masz pokaźną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Avon najprostszy dostęp, bo w moim miasteczku nie ma rzadnej drogerii, muszę jechać godzinę do miasta, żeba gdzieś schodzić i coś kupić, niestety nie zawsze wypada. :)

      Usuń
  5. Ja nie mam żadnej szminki z Avonu :) Sporo ich uzbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń