2013/04/23

Fotosesja z Gretą, cz.I :)

Hej!

Mówiłam, że lubię fotografować? :) Jest to moja pasja, dobże się czujem po drugiej stronie fotoaparatu, ale co tam, i z tej drugiej jest mi dobże :D  Ale dziś nie o tym.

Zimą miałam przyjemność fotografować swoją przyjaciółkę Gretę, jest śliczna! Fajnie nam się pracowało razem, pokażę Wam dzisiaj rezultat :P Na dworze było -20, podziwiam jej wytrwałości, wytrzymała 1,5h, zgodzicie się, że sporo? :)
















Umieszczę zdjęcia w dwuch postach, bo jest ich sporo :)

4 komentarze:

  1. Boskie zdjęcia! Ta sesja zdecydowanie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mimo to, że moja modelka bardzo zmarzła, została bardzo zadowolona, co najważniejsze :)

      Usuń
  2. Fantastyczne zdjęcia i make up. Super wygląda kontrast czarnej sukni ze śniegiem. Zdjęcie ala baletnica w białej sukience też bardzo mi się podoba. Dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Właśnie zawdzięczając temu kontrastu wszystko tu tak fajnie gra :)

      Usuń