2013/04/24

Recenzja szminek Avon Extra Lasting

Hej!

Dzisiaj chcę opowiedzieć o szminkach, które bardzo lubię. Mowa jak już i wskazuje tytuł o Avon Extra Lasting lipstick. Mam już je około dwuch miesięcy, w dwuch odcieniach : cappuccino i vintage pink. Jestem bardzo z nich zadowolona, a dlaczego, opowiem. :)

Tak się prezentują:










 Ocena :



+ Kolor - jestem z niego bardzo zadowolona, oczywiście się różni od katolowego, jak i wszystkie przedstawione szminki. Jest bardzo dobże napigmentowana, matowa, bez brokatu. Idealne matowo-satynowe wykończenie. Dostępne odcienie: Pink Peach, Forever Pink, Vintage Pink, Eternal Flame, Totally Twig, Capuccino.

- Pojemność - 1,8g, trochę mało tego jest, już dla mnie standart minimum 3g :)

+Trwałość - najdłużej się utrzymała 8h, ale to praktycznie nie jadłam. Jak będzie się jadło, to coś po niej zostanie napewno, trwałość jest jak najbardziej, ale to nie 12h napewno.

+Wydajność - jest okay, nie trzeba dużo razy się mazać, żeby pomalować usta, wydajna jest.

+ Krycie - bardzo dobre, już jedną warstwą potrafi zakryć usta, jeżeli są jakieś przebarwienia, problemu nie będzie.

+ Aplikacja - łatwa, nie potrzeba nam pędzelka, aby namalować usta.

+ Opakowanie - czarny sztyft, wygodny, nie za duży, nie za mały.

- Dostepność - w katalogu Avon, ale nie zawsze ją tam widzę.
 + Cena - regularna  26 zł, ja nie płaciłam tyle napewno. Kupiłam je po 15 zł.



 Opis producenta:
 
Supertrwała szminka dokładnie pokryje usta zmysłowym kolorem w klasycznych odcieniach różu, czerwieni lub delikatnego brązu. Satynowy kolor utrzyma się na ustach nawet przez 8 godzin* Dzięki nawilżającej formule i filtrom przeciwsłonecznym (SPF 15) kosmetyk zapewni delikatnej skórze ust odpowiednią pielęgnację i ochronę. Efekt miękkich, gładkich i głęboko nawilżonych ust utrzyma się aż przez 12 godzin. 

Moja opinia: 

Bardzo lubię te szminki, już dużo razy mówiłam, że mam bardzo suche usta i to problem. Te szminki nie podkreślają suchych skórek. Są idealnie matowe i nie robią dla mnie rzadnej krzywdy. W dodatku zawierają SPF 15, co bardzo się przyda wiosną/latem. Cena w promocji nie jest duża, a szminka jest bardzo dobrej jakości. Napewno bym się skusiła na inne kolory, ale są między sobą bardzo podobne i pozostałe nie przypadają mi do gustu. Pigmentacja i trwałość idealna, co do ceny. Byłam zaskoczona, kiedy po raz pierwszy się namalowałam ją. Bardzo obawiam się matowych szminek, bo najczęściej nie upiększają suche usta, a te działają jak balsam, kolorowy balsam.  Same plusy. Polecam gorąco! Jeden z najlepszych produktów producenta Avon. :) 


Odcień Cappuccino


 Odcień Vintage Pink


Miałyście? Lubicie? Jakie są Wasze opinie dotyczące tej szminki? :)

8 komentarzy:

  1. Vintage pink jest całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet bardzo. Cappuccino w rzeczywistości wygląda lepiej. :)

      Usuń
  2. Vintage Pink na ustach wygląda obłędnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam szminki, jakie piękne usta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Nie wiem jak ich wyleczyć, ciągle są przesuszone, ale teraz, jak już minęła zima, widzę, że jest o wiele lepiej. Bo zimą to była masakra. :)

      Usuń
    2. polecam tisane - w aptece za 6 zł :) a jak nie, to takie masełko w słoiczku do ust z nivea, mają świetne zapachy - karmelowe, waniliowe i malinowe :) ale to już "większy" wydatek bo aż 12 zł za masełko do ust haha

      Usuń