2013/04/15

Dzień z życia

Hej!
Wczoraj jeździłam na finał <<Dziewcyzna Kuriera Wileńskiego - Miss Polka Litwy 2013>>.  Impreza była bardzo fajna, dziewczyny śliczne, dobre, pomysłowe występy. Pokazuję już dla Was kilka zdjęć z finału. Tutaj można poczytać więcej. :)

Dziewczyny ukazały się na scenie w  kreacjach z najnowszej kolekcji polskiej projektantki Elwiry Horosz. Bardzo śliczne, która dla Was najbardziej przypadła do gustu? :)









 Moja przyjaciółka była pod numerem 2, wykonała piosenkę <<Dziewczyna z moich snów>>, trzymała się na zucha, wyglądała rewalacyjnie. Była warta zwyciężyć, ale wiadomo, życie-to gra...

A tak wyglądałam ja.









Wczoraj jako bazy użyłam białego cienia Color Tatoo z  Maybelline i wiecie co? Rewalacja! Makijaż mi utrzymał sie od 11 do 22 w stanie idealnym. Nie zrolował się, cienie były jak tylko nałożone, zachwycona! :)

3 komentarze:

  1. Śliczny makijaż miałaś!

    Dodaj sobie pasek od obserwatorów, bo chciałabym Cię dodać, a nie mam jak, bo mam o dużo za dużo blogów w obserwacjach i mogę tylko tym takim 'dodaj do obserwowanych' dodawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! Wczoraj po raz pierwszy malowałam się z taśmą, chyba to był nie ostatni!

    Nawet nie wiedziałam, że go nie mam. Wielkia dzięki, że powiedziałaś, bo sama jeszcze długo go nie znalazła bym :)

    OdpowiedzUsuń