2013/04/21

Moje podkłady

Hej!

Robiłam porządki i zobaczyłam, że trochę mi się nazbierało różnych podkładów. To nie będzie recenzja, a tylko kilka <<faktów>> o nich. Recenzjować wszystkie nie widzę potrzeby, ale jeżeli któryś Was ciekawi to obowiązkowo piszcie i będzie post o nim :) Dodam swatche, kilka mam takich, że chyba gdy by opalała się całe lato to by były dla mnie za ciemne, i jak je dorwałam...nie rozumię. :D


Pierwsza piątka:
1. Avon soft matte mousse make up
2. Avon calming effect
3. Bourjois healty mix
4. Bourjois healty mix serum
5. Butterfly pudrowy podkład nawilżająco-wygładzający



1. Bell puder w kremie nawilżający z wyciągiem  z melona miodowego
2. Editt perfect mat make up magic effect
3. Catrice photo finish
4. Essence clear and matt


 
1. Lioele BB cream beyond the solution
2. Loreal True Match
3. Maybelline Fit me!


1.  Max Factor colour adapt
2. Rimmel Match Perfection
3. Under twenty puder antybakteryjny ( wybaczcie za taki jego wygląd, odkopałam go, był zapomniany )





Miałyście któreś? Jak się u Was sprawdzały? :)

2 komentarze:

  1. Z tych wszystkich znam tylko Bourjois healthy mix :)
    A który jest Twoim ulubionym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel, uwielbiam go. Nie podkreśla suchych skórek, dobrze się trzyma, aplikacja jest łatwa, cena przystępna. Jest to jedyny podkład, który prawie wykończyłam :)

      Usuń