2013/04/19

Makijażowo :)

Hej!
Jutro mam egzamin z mikroekonomiki, a więc cały dzień czytałam i nic dobrego nie zdążyłam napisać. Ale nie problem, sporo mam makiażów, których Wam nie pokazywałam nie jest to coś mega, takie tam dzienniaki, kilka wieczorowych, a więc :

Coś tu z zimy, było na dworze -30, a więc bardzo pięknie. Na szybko się namazała, ale na zdjęciach jest znośnie. :)


Tu całkiem bez powodu, tak sobie, z  nudy :)

 

Zimą kupiłam pierwsze swoje paletki Sleeka, a mianowicie Storm, Oh So Special, Au Naturel i ciemniejsze maty. I właśnie w tej ostatniej była przepiękna zieleń. :)
 
 

Dzień św. Walentyna, w oczekiwaniu ;)
 

 Przed kościołem, więc prosto. :)


Wielka Sobota, przed kościołem, już troszeczkę świąteczniej :P


Studniówka. Jak to było dawno, a tak serio 2012 rok. Malowała mnie <<wizażystka>>, ale makijaż wróciwszy do domu uległ zmianom. Może kiedy kolwiek podzielę się zdjęciami ze studniówki, jeżeli Wam będzie ciekawie :)




Jutro rodzice jadą na wesele, mama poprosiła ją namalować i bardzo cieszy mnie, że zrobiliśmy próbny make-up bo pierszy smoky w kolorach czarno białych wyglądał na niej tragicznie. Będzie miała czarną sukienkę, więc tak moim zdaniem makijaż jest całkiem całkiem. Tylko flesh mi dał  bardzo dużo blasku, więc kolory są o wiele słabiej widoczne.



Umawiałam ją długo, aby dokleić sztuczne rzęsy, chociaż kilka kępęk, ale....nie udało mi się. Jak wam wygląda, co można poprawić, czego dodać, czego odjąć? :)


4 komentarze:

  1. Swietne makijaże takie dopracowane !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! A jednak kiedy zobaczę jak malują inne dziewczyny to podziwiam, ile jeszcze muszę uczyć się :)

      Usuń
  2. Zgadzam się doskonałe makijaże, perfekcyjnie wykonane i Ty taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń