2013/05/02

Poleżał miesiące dwa i stał się cud...czyli o tuszu Lumene :)

Hej!

Dzisiaj bardzo krótko o tuszu Lumene Raspberry Miracle, jest to firma fińska, którą bardzo lubię. Ten tusz chyba już piąty od tego producenta, do tego wszystkie byli idealne..wydłużali, rozdzielali rzęsy, dodawali im grubości. Kupąjąc ten oczekiwałam, że też będzie dobry, miał wydłużać i dodawać objętości. Pomalowałam rzęsy pierwszy raz tym tuszem i była to taka masakra, zlepiły się , stworzyły się grudki, koszmar. Powiedziałam nie i zarzuciłam gdzieś do szuflady....a wczoraj nie miałam czym się zająć i odkopałam go. Jakie było moje zdziwienie po namalowaniu, bo się zmieniło jego działanie. Bardziej zgęstniał i całkiem inaczej wyglądały rzęsy. Już pokazuję efekt :)




Bardzo fajnie wydłuża rzęsy, podkreśla i dodaje objętości. Ma w sobie takie włoski dzięki czemu dodaje długości. Nie robiłam zdjęć szczoteczki itt, bo nie planowałam pisać recenzji, jeżeli Was zaciekawi dajcie znać, zrobię mu fotosesję i opowiem jak i co. Przygoda z nim dopiero się zaczęła, ale mogę powiedzieć, że dość dużo czasu trzeba poświęcić, aby równo ułożyć te włoski i jest to tusz nie wodoodorny...to raczej minus. Zobaczymy jak się dalej spisze :)

9 komentarzy:

  1. Masz racie rzęsy wyglądają bardzo ładnie.Nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kiedyś trafi się w twoje ręce długo nie myśl, kosmetyki są warte wypróbowania :)

      Usuń
  2. Masz racie rzęsy wyglądają bardzo ładnie.Nie miałam nigdy nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt! tak to bywa z niektórymi, jeśli nie większością, tuszy że muszą poleżakować i załapać powietrza by dawały efekt :)
    ładne masz oczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.:)
      U mnie to z wszystkimi tak jest, niektórych zaczynam urzywać dopiero po 2 miesiącach i wtedy tylko są dobre. :)

      Usuń
  4. nie miałam ich kolorówki, teraz testuje Krem do twarzy i mam małe Wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówka jest świetna, bardzo lubię szminki Wild Rose...idealne dla suchych ust :)

      Usuń