2013/05/15

Fotosesja z Ulzaną

Hej! 

W przeszły wtorek miałam fotosesję z Ulzaną i dziś chcę pokazać dla Was kilka zdjęć, dosłownie kilka, bo zrobiliśmy około 1000 i większa połowa są dobre i po prostu nie mogłam usunąć :) Dziewczyna jest tancerką, prowadzi ćwiczenia Zumby i wogóle potrafi zatańczyć wszystko co tylko można. Makijaż robiałam ja, Ulzzana chciała kreski ala pin-up, ale doszliśmy do wniosku, że będzie bardziej pasował taki wieczorowy makijaż. Wstyd mi się przyznać, ale wtedy po raz pierwszy kleiłam sztuczne rzęsy, bardzo się zdziwiłam kiedy ona ich mi podała...myślę o kurdę, jak to ma być??? Były mega długie. No i cóż, zapraszam do oglądania :) 






























Bardzo ciekawa jestem co myślicie na temat tej fotosesji? Nie miałam ich aż tak dużo, ale czuję z tego ogromą satysfakcję :)

2 komentarze:

  1. ja myślę,że ta fotosesja jest cudownaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Tobie, że jest moc!:)Zdjęcia bardzo klimatyczne, modelka widać jest w swoim żywiole!:)Dobrze czuje się przed obiektywem!Makijaż idealnie pasuje do stylizacji!Super!:)

    OdpowiedzUsuń