2013/05/10

Dotarły... 2 szminki Avon Extra Lasting :)

Hej!
Mniej niż miesiąc temu pisałam o tym, że nie wiem którą szminkę zamówić, bo chciałam wszystkie. Po godzinie wpatrywania się w te mikro kółka, wybrałam dwie - Pink Peach i Totally Twig. Na początku tygodnia nareszcie otrzymałam je i już od razu wypróbowałam. Wiem, że mało minęło, ale to nie jest recenzja, dzielę się pierwszymi wrażeniami. :) Szminki są mięciutkie, łatwo się nimi maluje, nie podkreślają suche skórki, mają dobrą pigmentację i krycie, trwałość też w porządku. :)






od lewa na prawo: Pink Peach, Totally Twig  

od lewa na prawo: Totally Twig i Pink Peach

W kolorku Pink Peach się zakochałam, jest idealna...pięknie się mieni na słońcu, jest bardziej brzoskwiniowa, ale ma trochę czerwieni i różu. Strzał w 10! Noszę non stop, bardzo polubiłam i to właśnie to czego szukałam. Nie za ciemna, nie za światła, nie za matowa, nie za perłowa. Napewno doczekam się promocji i zamówię inne kolorki, bo sporo dobrego jest...:)



Przypomnę dla Was jakie jeszcze są kolorki :)


Podoba się któraś dla Was? Może już macie i też lubicie? :)

5 komentarzy:

  1. ładny ale ja nie lubie perłowych wykończeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam, mam bardzo mało perłowych szminek, ale ta podbiła me serce :)

      Usuń
  2. przepiękny odcień! cudownie się na Twych ustach prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne odcienie ale nie moje

    OdpowiedzUsuń
  4. ten jasniejszy odcien jest bardzo ladny

    OdpowiedzUsuń