2013/05/08

Drobne nabytki kolorówki, oraz nowość ze Sleeka, które bardzo kuszą :)

Hej!

Dzisiaj odwiedziłam stronę Sleeka i zobaczyłam paletki szminek. Są tak piękne, że chcę wszystkie 6! W każdej paletce jest po 4 kolory matowe, które zapowiadają się bardzo ciekawie :)


Lip 4 Palette in Havana
Lip 4 Palette in Mardis Gras
Lip 4 Palette in Showgirl
Lip 4 Palette in Siren
Lip 4 Palette in Tease
Ta mnie kusi najbardziej, jest idealna..:)
Lip 4 Palette in Ballet


 Kosztują 12,49$, cena bardzo dostępna.
 Która dla Was spodobała się najbardziej? :)


A teraz pokazuję co trafiło w moje ręce.








Mam te błyszczki kilka dni, ale już  bardzo polubiliśmy się. Nie podkreślają suche skórki, nie kleją się, mają ładne kolorki i dobrą trwałość. Ten z Catrice kupiłam w promocji za 4,99zł, jak się szkoduję, że nie kupiłam jeszcze w drugim odcieniu.....A te z essence są z nowej limitki Hugs&Kisses, może mylę się z nazwą...kosztowały 9,99zł :)

5 komentarzy: