2013/05/17

Coś od Maybelline i plany na jutro :)

Hej!

Wczoraj w ręcę  mi wpadły dwie saszetki podkładów Maybelline. Z tego bb jestem bardzo ciekawa, ponieważ szukam na lato czegoś bardzo leciutkiego i może właśnie ten będzie pasował? A jakiego podkładu wy używacie, kiedy jest taki upał?

Druga saszetka podkładu w mussie, nie lubię takich, bo na mojej suchej skórze się nie sprawdzają i jest tragizm....:)

W szybkim czasie wypróbuję i dam znać, jak i co :)





Jutro wybieram się na zakupy, nie dawno wyszła limitka Catrice Candy Shock...podoba mi się wiele wiele z tej kolekcji i jutro trochę tego kupię :) Najbardziej chcę....
cienie w odcieniu   CO3 i C04

• C01 I Scream: Ice Cream!
• C02 Play It Blue
• C03 Bring Me Peach
• C04 It’s Honey Money





• C01 I Scream: Ice Cream!
• C02 Play It Blue
• C03 Bring Me Peach
• C04 Vanilla Love
Lakier w odcieniu C03, piękny..:)

Rozświetlacz, nigdy za dużo nie będzie :)
• C01 Vanilla Love

I cudowny róż :)

C01 Sugar Shock
Mam nadzieję, że znajdę wszystko, bo najczęściej to, czego chcę  nie bywa...bo rozkupione. Może już coś macie z tej limitki? Jak się u Was sprawdza? :)

1 komentarz: