2013/05/07

Kolejny makijaż dzienny :)

Hej!

Brak mi czasu na robienie oryginalnych, kolorowych makijażów, więc udaje się jakoś się pomalować na szybką rękę i biegnąć. Dzisiaj spałam tylko 3 godziny, o 5.30 pojechałam do miasta bo miałam fotosesję...nie, nie tak rano, była ciut później. Sporo zdjęć zrobiłam, bo trwała 3 godziny, w krótce się z Wami podzielę :) A dzisiaj kolejny nudny dzienniak, ale jednak usta mi się bardzo podobają :)








Jaki Wy makijaż nosicie na codzień? Lubicie kolorowe, czy bardziej neutralne makijaże? :)

8 komentarzy:

  1. jak Ty to robisz, że masz taką gładziutką cerę? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez grzechu...edytuję zdjęcia. Ale i objektyw jest soft, trochę zgładza :)

      Usuń
  2. Na co dzień maluję się właśnie tak :) No może trochę mocniej, ale zdecydowanie w tej kolorystyce :)
    Czekamy na wyniki sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny makijaż! Co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wykorzystałam dwie z Avon, jedna w odcieniu Capuccino a druga Chic. Według etykiet kliknij Avon i tam znajdziesz post z swatchami szminek, będzie trochę dokładniej :)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz, makijaż bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż. Ja lubię neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń