2013/05/18

Nowe nabytki kolorówki :)

Hej!

Dzisiaj wybrałam się do drogerii i kupiłam trochę kosmetyków. Byłam ze swoim E, a więc działać trzeba było mega szybko, a teraz właśnie siedzę i żałuję....bo sporo dobrego zostawiłam. :)

Bardzo się zdziwałam, bo mieli aż trzy stare Essence limitki w sprzedarzy. Mam ten rozświetlacz i uwielbiam go, bardzo ubolewałam, że jest limitowany, ale dzisiaj natknęłam się i znalazłam 2 w cenie 3,99 zł. Cena śmieszna, bo prezentuje się pięknie. :)




Rozświetlacz numer dwa, ale nie wiem czy nada się do tego celu, zobaczymy.


Róż w pięknym odcieniu, odswatchowany wygląda o wiele wiele lepiej. :)


Na koniec błyszczek, jest w rzeczywistości bardziej nude...nie jest taki ciemny. Jest matowy, bez drobinek, już sprawdziłam czy się nie klei - nie, tego nie robi, ale mam jakieś zmieszane uczucia na jego temat. Na moich ustach wygląda średnio, a mamie bardzo pasuje...ech :)




Ile jeszcze przypatrzyłam dobroci, ale dzisiaj strzymałam się....kupiłam jeszcze dużo ciuchów, samych sukienek tylko 5, napewno pokażę Wam...:)

Udanego weekendu! Ja dzisiaj  będę oglądać Eurowizję, a wy? :)

4 komentarze:

  1. Ja polowałam na ten rozświetlacz z Essence, jednak wszędzie na złość był wykupiony...
    W takim razie czekam na haul z ciuchami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. błyszczyk jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe ceny upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 sukienek? no no, poszalałaś :)
    piękne te rozświetlacze i róż *.*

    OdpowiedzUsuń