2013/06/11

Tuż po uzupełnieniu :)

Hej!

Nareszcie wszystkie egzaminy już złożone i mogę cieszyć się latem. Dużo mam do pokazania i napisania, ale po kolei. :)

Dziś pokażę swoje żelki...nie jestem zbyt zadowolona, oczekiwałam, że będzie ładniej...ale myślę, że winą temu jest zbyt ciemny lakier, a w buteleczce wyglądał tak uroczo....No nic, dzisiaj zamówiłam sobie 5 piaseczków Golden Rose i już się nie doczekam zanim otrzymam. :)










Na paznokciach lakier Orly, kolorku niezapamiętałam. Jest to fiolet, który mieni się na złoto, najpiękniej wygląda na słońcu. Napewno więcej nie będę tak malować...bo za parę dni mi się znudził...:) 

4 komentarze:

  1. Urocze wzorki i piękne wykonanie ;)
    Miłego wieczorku, jak Ci dobrze że możesz już odpoczywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie mogę się nacieszyć, że nareszcie wszystko się skończyło :)
      dziękuje :)

      Usuń